fredag 28. juni 2013

Ingen gidder å gå på fotball-kamper

Kjetil Rekdal er opprørt over at det var mindre enn 2500 tilskuere på tribunen under en fotball-kamp forleden. Mot Vålerenga mener jeg å huske. Han hadde forventet minst 10 000.

Jeg har for lenge siden hevdet i debatter på nett at vi gradvis vil få et minimum av tilskuere på kamper. For hvem finner det naturlig å heie på en gjeng svartinger? Enkelte klubb-lag ser jo ut som et afrikansk et.

Vi har fostret så mange fotball-stjerner i dette landet. Med proffe avtaler i utlandet; at det burde være innlysende at å lukke øynene for dette er harakiri for denne idretten. Publikums-svikt betyr konkurs i de enkelte klubbene.

Dette er ikke noe annet enn en omvei rundt den perverse innvandringspolitikken. Det viser seg jo også stadig vekk at disse svartingene ikke kan oppføre seg sivilisert. Den siste er svart som natta. Han har kallt en dommer en rasist. Og ved en senere anledning vist fingerne til dommern. Som en konsekvens at han nå antagelig blir utvist fra landet, siden han ikke lenger har en jobb. La oss alle håpe det!

En eller flere svartinger hva enten det er i en fotballklubb eller andre team-idretter vil definitivt ødelegge for klubben og deres rykte. Vi nordmenn er nå så godt informert om svartinger og hva de står for moralsk og kulturelt; at vi gradvis føler avsky ved å ha dem her i landet.

I denne saken snakker jeg for meg selv. Men ingen skal komme å fortelle meg at jeg er alene om denne oppfatningen. Somaliere begår overfallsvoldtekter. Irakere/kurdere begår gjengvoldtekter. Slå opp i en hvilken som helst domstols arkiver her i landet og rettssakene er blitt mange etterhvert. Hva gjelder pakkisene er de ansvarlig for overfall og ran. Barnevernet har mer enn nok å gjøre. De aller fleste av disse vokser opp i Norge og burde kunne forventes å ha lært noe om vår kultur.

Men mange, spesielt negre, såkalte fotball-talenter, blir i haugetall importert for – ja gudene vet hvorfor! De løper rundt på våre fotball-arenaer og spiller sine skuespill. Ramler overende for et godt ord. Osv osv. Og hisser opp sine medspillere og dommere.

Jeg tror fotball-klubbene blir nødt til å ta et oppgjør med seg selv; og det fortere enn svint. I motsatt fall vil de være uten en jobb før de får snudd seg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar