lørdag 27. april 2013

Menn er ikke ønskelig i barnehaven

Gjør vi kanskje menn generelt en bjørnetjeneste ved å ansette dem i barnehagen? Stadig flere barn er utsatt for seksuelle overgrep. Av menn. Er det risikabelt å sende barna våre i barnehagen? Det er det av flere grunner, er min mening. Jeg har tatt for meg ett eksempel for noen dager siden. Les: «Overgrepene starter i barnehagen».

Menn har ikke noe å gjøre i en barnehage. Barn som settes bort av sine foreldre til fremmede, blir det fordi de ikke har noe valg. Noen setter bort barna sine fordi de synes det er deilig å være kvitt dem noen timer på dagen, men dette er dårlige foreldre. Noen setter bort barna sine fordi de er i en studiesituasjon eller fordi de må jobbe. Noen foreldre tøyer grensene og tar en tur på cafe med venninner bare for å få litt tid for seg selv. Forkastelig!

Men generelt gjør foreldre dette og håper at barna får dra nytte av den omsorgen som kvinner er kjent for å gi. At menn skulle inn i barnehagen ble argumentert, ført i pennen av sosialistene fordi mange barn vokser opp med enslige mødre. Og av den grunn mener disse, har behov for et «mannlig innslag» i hverdagen. At dette mannlige innslaget er en illusjon når barnehagen stenger for dagen eller i helgene, se det evner ikke sosialistene å ta inn over seg.

Menn blir generelt marginalisert hver gang det skjer et overgrep i barnehagen. Som mor til en sønn finner jeg dette trist og jeg forstår ikke at ikke menn går ut og forsvarer seg. At kvinner heller ikke går av veien har vi fått bevist i Alvdal-saken. Men at kvinner driver på med dette er ikke vanlig. Disse er psykopater.

Menn kan gjerne virke som «innslag i barnehagen» - men ikke som pleiere. De skal ikke skifte bleier eller vaske barn. Dette medfører nærkontakt med barn som menn tydeligvis ikke takler. Deres seksualdrift er sterk. Og vi vet ikke hva som går rundt i hodet på en mann, uansett så sympatisk han virker utad. Hvorfor utfordre deres seksualdrift? Hvorfor utsette barna for dette som hypotetisk vil og kan skje? Var jeg mor ville jeg ha meg frabedt at en mann skulle skifte bleie på barnet mitt. La ham gjerne bidra ute under lek. Men intim nærkontakt skal og bør ikke skje!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar