mandag 3. desember 2012

Denne onde verden

Med denne onde verden vil det skje det som er profetert. Selv har jeg aldri vært så overbevist som jeg er idag. Jeg er ikke spesielt religiøs; og har jeg ingen kirke jeg kan søke meg til. Kirke my ass! Men jeg har en sterk tror på Gud Jahve og hans sønn Jesus Kristus. Jeg vet jeg har den rette tro og at Sannheten finnes i Bibelen og ingen andre steder.

Hver eneste dag blir jeg påminnet om denne onde verden. Det er mange som går Satans ærend nå om dagen. Jeg trenger ikke gå lenger enn til min egen familie uten at jeg skal henge dem ut. Det tjener ingen andre enn mediene. Men ta nå alle politiske skandalene. Eksemplene fra dagens regjering står i kø for å bli avslørt. Disse som skal lede landet vårt; og om dem det står at vi skal respektere; inntil Gud selv vil gripe inn den dagen han har bestemt.

Deres ansvarsløshet. Deres manglende moral. Det er nå snart bare praktiserende homofile som
styrer dette landet. De finnes ikke lenger bare i partiet Høyre. Men også i de andre partiene; Krf inkludert. Lover brytes fordi folket tar seg til rette i enhver sammenheng. Lovløsheten har tatt overhånd. Profetert det også.

Vi hadde en politidirektør som fremdeles er under etterforskning. Hans homofile samliv er velkjent. Ikke bare bedriver denne mannen en avskyelig handling i Gud's øyne; som praktiserende homse. Han har endog med vitende og vilje brutt loven om å hente barn fra utlandet født av fattige mødre ett sted i verden.

Idag ble det kjent at det også i kongehuset praktiseres brudd på denne loven. En homofil mann ansatt for kronprinsparet har også brukt en fremmed livmor for å omgås loven. Loven om surrogati. Det kommer frem at Mette-Marit (surprise surprise) tok seg av saken og reiste ned til India der ungene ventet på bli hentet. Fordi deres ansatte ved Slottet ikke hadde rukket å skaffe seg visum. Ikke bare ser Slottet mellom fingrene på at deres ansatte bryter loven; de bryter den selv. I India sier man at de ikke ante hva prinsessen gjorde i India annet enn at de trodde hun var på ferie. Snakk om arroganse.

Tv-kassa kan sammenlignes med en søppel-kasse av dimensjoner. Nå har jeg stengt av mitt favoritt-program Farmen for godt. Det tok selvsagt ikke lang tid etter starten på innspillingen at regissørene oppdaget hvilket skup de hadde gjort ved å invitere homse-Jon som deltager. Nå har vi i episode etter episode måttet lyttet til den gjørma som renner ut av homse-Jon; aldri uten stopp. Har du hørt uttrykket «munn-diare»? Et uttrykk man bruker på personer som snakker hele tiden. I homse-Jon's tilfelle kan man nesten se det renner konstant.

Jeg tok for meg deltagerne snart etter starten på Farmen og omtalte ham her som en snik. Joar omtalte ham som «en luring». En snok og en luring. En intrigemaker av verste skuffe. Denne mannen sammen med hans idol Tomas, må da være det verste homsene kan oppdrive av møkka -«menn». Menn, my ass! Om du ennå ikke har tatt standpunkt til det disse som bedriver den samme lidenskapelige sporten de bedrev i Sodoma og Gomorra - og forstår hvor avskyelig det er i Guds øyne, da er du jammen meg på vei til å bli like fortapt som innbyggerne i disse byene; som aldri mer skulle få reise seg.

Da jeg første gang som ung ble kjent med Åpenbaringen; som ikke bare er en surrealistisk historie men også gir løfter om en ny jord, gikk jeg rundt i gru over det jeg forsto ville komme over menneskene i nær fremtid. Når jeg tenker på hvordan menneskene idag fnyser over dette jeg skriver her, så er Noah's historie ikke til å komme utenom. Den eneste historien som, tør jeg hevde beskriver ikke bare menneskene dengang, men vel så mye som idag.

Noah ble bedt av Gud om å bygge båten på land. Så langt fra havet at man ble overbevist om at mannen var gal. Noah var en mann av Gud. Han ble betrodd ett ansvar som var stort. For han gjorde hva han kunne for å advare folket om at det ville komme en flom over jorden. Men det står at ingen trodde på ham. Det står at på den tiden gikk livet sin gang. Man ektet hverandre, startet familie og fortsatt sine liv som de alltid hadde gjort. - Inntil flommen kom og druknet dem alle. Det var kun en liten familie som Gud reddet fra denne katastrofen. Akkurat som det kun var en liten familie som ble reddet fra ilden som herjet i Sodoma og Gomorra.

«Sandy» som har ødelagt New York for milliarder blir nå omtalt som det verste som har skjedd i USA; ever. Kan det tenkes at Gud ønsket å advare dem/oss?

Troen på Jesus er svak i hele verden. Verden tilber Satan, løgneren. Han som driver med renkespill og lureri. Denne verdens gud. Han som tilbød Jesus hele verden om han var villig til å legge seg for hans føtter. Satan som leder alle i fordervelse. Noe ondere finnes ikke. Og jeg sier som Georg Bush jr sa det – men omskrevet. «Dem som ikke er med meg, er mot meg». Det er på sett og vis Gud Jahve's egne ord.

Det står at du må tro på Jesus; for å bli frelst. Og at Kristus er lovens slutt. Med andre ord er hele loven med regler og forskrifter vi kjenner fra det gamle testamentet; idag basert på to bud. Elsk Gud og elsk din neste. Men ingen kan elske noen uten å gjøre seg kjent med personen. Du har en sjans til å bli kjent med Kristus og hans far Jahve.

Jeg vet at mange ville kvie seg for å ha noe med Jehovas vitner å gjøre. Men siden du neppe finner noen som kan føre deg inn på det rette sporet. Ingen som kan gi deg de svarene du trenger for å forstå; går jeg til det skrittet å anbefale deg å ta kontakt med dem. Selv er jeg ikke et vitne. Og vil aldri bli det. Jeg har noen kjernespørsmål de ikke kan besvare; fordi de er organisert. Men det skal de ha; de er, tør jeg påstå de eneste som kan gi deg de essensielle svarene. Det er ingen som holder deg tilbake, om du etter endt studium føler at du ikke ønsker noe mer enn det. Dette er anstendige mennesker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar