mandag 10. juni 2013

Min kone nekter meg seksuelle tjenester

Islamister har veiledningtjenester på nettet. Der kan du stille spørsmål til sekulære islamister og til islamister som følger sharia.

En mann hadde problemer. Han stilte spørsmålet: hva skal jeg gjøre, kona mi nekter meg seksuelle tjenester. Hysterisk morsomt!

En annen kvinne hadde nektet mannen sin seksuelle tjenester fordi han røkte. Hun syntes det luktet så vondt av ham. Hysterisk morsomt!

På disse nettsidene kan islamister og da mener den norske (kristne) programlederen at for ham er islamister islamister og dermed alle muslimer som forholder seg til den samme boka. Presis som jeg har hevdet her flere ganger. Naturlig nok.

På disse nettsidene kan islamister/muslimer velge om de vil ha en veileder som er en «verdslig» islamist eller en som følger sharia. Bare det er jo hysterisk morsomt, da. De ser altså etter en veileder som kan legge ordene i munnen på dem. En som er på deres side her i livet.

Programmet fremstår såpass morsomt at det nesten er trist. Det fordi disse dysfunksjonelle menneskene har flyttet fra sine dysfunksjonelle land der deres dysfunksjonalitet blir dyrket. Nå befinner de seg i sekulære land som Norger der politikerne velsigner de perverse med ny ekteskapslov. Ja, det er jo litt trist, da, at de er blitt så frustrert.

Min kristne ånd legges for dagen og spørsmålet dukker opp. Hva gjør jeg og hva gjør krisne i sekulære land for å få disse stakkarne til å forstå. Til å lære Gud å kjenne. Til å lære om Kristus. For det er vitterlig vår plikt å forkynne det «glade budskap».

De fleste av de som sender inn spørsmål er kvinner under 40 år. En kvinnelig veileder hadde svart en mannlig innsender at hvis han syntes at livet gikk ham forbi, siden han som gift nå egentlig ikke skulle være utro, hun svarte ham at hun syntes at han ikke skulle føle seg forpliktet, men leve som før. Men som hun hadde sagt: hun mente det var synd i forhold til sharia. Det svarte den kvinnelige veilederen. Morsomt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar