mandag 22. april 2013

Går virkelig den mannen fortsatt løs!

Hvor mange skattekroner skal brukes på denne perverse mannen? Rune Øygard. Ordfører av yrket. Han sier selv han har grisepratet med en jentunge, ikke bare i senga tydeligvis men på offentlige medier. Herre min hatt, hvor dum er det mulig å være? Ordfører for bygda og medlem av Arbeiderpartiet. Ser man det ser man det. Det kreves ikke såååå mye altså av en person som skal lede landet. Nei, er det ikke det jeg tenker.

Denne mannen som definitivt har bedrevet uanstendig med en jentunge i bygda blir representert av djevelens advokat. Mette Larsen. Hva er det med disse advokatene egentlig? Er de psykopater siden de går klientens ærend uansett kriminelle handlinger? Jeg mener det, uten at jeg skal uttale meg om noen av dem. Ei heller Mette Larsen. Men det fremstår underlig. Kan det ligge økonomiske årsaker bak? Det sies jo at mange nyutdannede jurister ikke ønsker å drive med familierett. Det er så lite penger å tjene på disse klientene, som ofte har krav på fri rettshjelp, dessuten. Nei, da heller forretnings-rett. Der er det penger å tjene der! Og hva da med strafferett? Der må det jo være penger å tjene, der også! Herre min hatt, og ikke er de norske heller, der de ofte sitter i gruppe; på pine-benken. Nei, de er innvandret med rulleblad vi egentlig ikke ønsker høre noe om. Vi bare konstaterer at de importeres av våre «ledere» i haugetall. Ergo: penger er avgjørende for en advokat.

«Ja, ikke skjønner jeg at det skal stå så dårlig til i landet vårt, sa Jens på Landsmøtet i helgen. Folk flytter til Norge. Og hvorfor skulle de det hvis det sto så dårlig stelt i dette landet»? De går djevelens ærend de også. Hva skal man tro om disse som velges inn i lokallagene for senere å skrive seg på partienes egne lister i håp om en plass på Stortinget. Husker en kvinne fra mitt eget lokallag, noe dummere kunne jeg ikke tenke meg. Hun bekreftet dessuten mistanken. Hun havnet i kommunestyret. Der hevet hun ikke hånden en eneste gang i løpet av det første året. (det andre aner jeg ingenting om). Hun hadde aldri noe å si på disse møtene. Hun sa: «Er jeg nødt til å lese sakspapirene? Det gidder jeg ikke». Enkelt-tilfelle?

Hvor mange enkelt-tilfeller skal vi skattebetalere akseptere at sitter å bestemmer over oss? Ordfører Rune Øygard har rota med en jentunge fra bygda. En naiv jentunge som vokste opp i en dysfunksjonell familie så vidt vi forstår. Det skjer. Ikke noe unikt. Kanskje har jenta spesielle behov. For kjærlighet kanskje? Så blir hun invitert inn i varmen til ekteparet Øygard. Får være med på hyttetur. Spennende; trenger ikke være barn for å synes det. Nygards har et møblert hjem. God råd; tjener jo penger på yrket sitt, ordføreren. Får være med på reiser, til og med til statsministeren i Oslo. Wow, hvor mange får anledning til det. Var det forresten fortrengningsymptomene til Jens som slo inn da han tok imot dette ulike paret i porten der rett bak slottet? Stilte han noen spørsmål? Tvilsomt, han er jo konfliktsky iflg to av sine x-medarbeidere. Dette lukter vondt allerede i denne delen av forhistorien av rettssaken; som ikke burde få mer oppmerksomhet. Basta!

Og er det ikke sånn at det å endre forklaring rett og slett bekrefter at du er skyldig? Alle vil vel mene det. Og nå skal denne perverse ordføreren altså igjen få ro seg enda mer fra land. På vår regning. - Jeg håper han drukner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar