mandag 22. juli 2013

Balkongmøblene ble satt i garasjen

Solen skinner fra skyfri himmel

Den 2. juli kunne jeg ironisere over været vårt. Etter to måneder med regn regn og atter regn ble jeg så gretten at jeg bestemte meg for å sette tilbake mine shabby-chic balkong-møbler - dit de er hele vinteren gjennom, nemlig garasjen. Hvilket jeg gjorde, fordi de nå trenger til litt maling - etter å ha stått ute i mai og juni - som i år var våtere enn jeg kan huske.

Som sagt så gjort; og dagen etter startet den sommeren vi ikke kan huske å ha opplevd i juli på mange ti-år her på østlandet.

For å være ærlig er jeg skeptisk til å gå ut å ironisere over mine tanker om denslags nå - midt opp i fryden og gleden. Så jeg ber deg, kjære leser; ta ikke ballen men været - om det skulle snu fortere enn meterologene har spådd. Balkongmøblene vil bli stående der de er.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar