søndag 22. januar 2012

Frp mot stupet

Blir helt satt ut av den retorikken Siv Jensen, som representerer Frp bruker om innvandrere til Norge. Dette er harakiri for Frp. Siv snakker som om en snipe-mor til sine kyllinger alt etter hvilket humør hun er i.

Å be Bhatti dra til helvete hadde vært et mer eksakt uttrykk enn denne leflingen med denne psykopaten. Men nei da, Siv er så kåt på regjeringsmakt i 2013 at hun bøyer ryggen når det nå bare mer og mer blir et faktum at vi har en reell borger-krig i Norge. Det er oss mot dem; verken mer eller mindre. Dette handler om islamske verdier kontra kristne. Og er det noe vi i 2012 må være klokke-klar på så er det at vi ikke ønsker muslimsk innvandring til Norge. Men nei da, Siv messer ivei alt etter hvilken side av sengen hun sto opp på den dagen.

Trist; for Frp kommer til å synke ned til det laveste noensinne nå frem til neste valg. Trist; for vi trenger en person med bein i nesa. En med rygg-rad. Ikke en som det ene øyeblikket konstaterer at vi er islamisert for i det neste å si at «okey da, vi er ikke såååå islamisert, egentlig»! Herregud!

Så at Høyre blir alternativet for mange velgere tviler jeg ikke lenger på, selvom jeg ikke ønsker Erna som statsminister; kvinnen som gjerne innfører sharia. Politikere er sjølgode egoister. De glemmer at de representerer folket. Vi har ikke demokrati. Basta!

Å lefle med voldelige psykopater er harakiri. Det burde Siv Jensen nå forstå. Hun burde lese koranen og hun burde bruke mer tid på blogger som forklarer denne og hint. Men noe som straks slår meg er denne tilknytningen til Bilderberger. Der også sosialdemokraten Jens Stoltenberg er medlem. Det er mye vi ikke forstår av denne organisajonen. En annen faktor man burde lese seg opp på er Frankfurter-skolen som Anders Behring Breivik har omtalt i sitt manifest. Men les heller Fjordmanns «manifest», han forklarer dette langt bedre. Han skriver for Gates of Vienna.

Når man får tillatelse til å ytre trusler mot det norske folk. Ikke i private hjem, men foran Stortinget; da er det grunn til å undre. Når de samme får skyte på bygninger, som personen Bhatti gjorde – og ble fritatt for det; da er det f... meg grunn til å undre. Det lefles med venstresiden - og når et parti som SV, som ikke representerer det norske folk, men kun en liten gruppe av meningsberettige får bestemme våre barns fremtid via skole og privat omsorg; da er det f....meg grunn til å undre; les: Lysbakken og Halvorsen. Og da burde sannelig det norske folk reise seg! Selv er jeg for gammel.

Ikke ante jeg at jeg skulle måtte forlate den byen jeg for bare et ti-år siden planla å tilbringe min alderdom. Ikke ante jeg at jeg skulle bli syk av å bo i en by der jeg daglig ble konfrontert med den galskapen som våre politikere har bidratt til.

Hvor dysfunksjonelle vil vi bli? At skole-ungdom møter opp for å høre en ung kvinne (eller kanskje er det en mann?) som messer om hvilken velsignelse det er å gå kledd i et enormt telt med hull til øynene – da er det jeg ikke lenger finner ord!

http://miaculpa2009.blogspot.com/2011/08/erna-solbergs-rasisme-kort.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar