lørdag 26. november 2011

Frp sensurerer sine egne velgere!

Jeg har hatt grunn til å kritisere Frp ved tidligere anledninger. Jeg har påpekt det samme som deres søster-parti i Danmark har uttalt at «Siv er uten ryggrad», bl a. I det hele tatt har jeg uttalt meg negativt om partiets strategi.

Idag derimot fikk jeg en god følelse etter intervjuet med Siv fra Bodø. Jeg fikk en følelse av at det jeg selv har oppfordret Siv til her på bloggen min er noe Siv har reflektert over. Ikke at jeg tror hun leser bloggen min daglig, men jeg har kommunisert med henne tidligere. Men åkke som, det er gledelig at hun nå har endret taktikk overfor reportere som forsøker seg på å få henne ned i skyttergraven ustanselig.

Derfor kommenterte jeg på bloggen hennes idag, der Frp selv sensurerer innleggene. Og hva opplever jeg der? Jo at denne kommentaren ble slettet: «Intervjuet med deg idag fra Bodø, var definitivt en opptur! Stå på Siv, vi er mange bak deg nå ;) Sidsel». Den kan leses på min facebook. Men altså ikke på Sivs blogg!

Med andre ord oppfatter jeg dette som om jeg er svartelistet fordi jeg ikke alltid har uttalt meg positivt om partiet. Med andre ord opplever jeg at ytringsfriheten vi nå alle taler varmt om ikke gjelder deres egne velgere. Kanskje det er et faktum at partiet mister velgere til Høyre allikevel? Det får meg i alle fall til å undre; siden jeg umulig kan være den eneste som blir sensurert.

Kan det være en ide å skifte ut rådgiverne dine, Siv? Innen partiet til Carl går rett ad undas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar