søndag 13. november 2011

Krisentrene fylles opp med voldtatte kvinner; de er muslimer

Nyhet fra nettsiden til Nrk; eller Ark (Arbeidernes rikskringkasting)

«Wanja Sæther er leder på Krisesenteret i Bodø. Hun mener at det bør rettes mer oppmerksomhet mot alle typer voldtekter, og ikke bare overfallsvoldtektene».

Denne kvinnen joober på et krisesenter. Vi vet idag at majoriteten av kvinnene som idag søker til et krisesenter i Norge er innvandrerkvinner. Dette er muslimske kvinner som lever sammen med den typen som overfaller oss kristne kvinner i opplyste gater og i smug. Når disse kvinnene får nok av trakassering i sine egne hjem, rømmer de og tar barna med seg. Helt forståelig, det.

Men kom ikke her å fortell meg at 16.000 etniske nordmenn voldtar sine kvinner hvert år! Forbanna løgn!

Denne nyheten er derfor en sannhet med modifikasjoner. Dette er en typisk bløff-nyhet; for i et forsøk på å ta fokuset vekk fra disse som nå omtales i vendinger som de venstre-vridde redaktørene og de sosialistiske politikerne ikke liker at vi bruker. Dette er faktisk relatert til den mulikulturelle, idealistiske regjeringen som Anders B Breivik har drept sosialdemokratiske ungdommer for. Er det fremdeles noen som ikke har fått med seg dette? Ja, tydeligvis. For han Knut har ikke gjort noe galt. Det nekter han i allefall å innrømme. Men det er et faktum at politiet; Knuts x-undersåtter ikke er tilstede der de burde være.

Og er indirekte og direkte årsak til at de ondsinnede, ekle muslimene fremdeles forsurer vår tilværelse.

Personlig kan jeg ikke se en neger eller en muslim uten at jeg får breknings-følelser. Jeg ser vekk i ren avsky. Ja, jeg skjærer alle over en kam. Gjør du? De er flere der ute blant oss som føler det samme.

Det som er så patetisk er at når vi endelig blir forelagt film og bøker regissert av muslimer; men så kalte «moderate» muslimer - så snakkes det i gåter. Som om det er forskjell på en muslim og en muslim. Og at islam egentlig ikke har noe med islam å gjøre. Og at koranen egentlig ikke sier det den sier, eller oppfordrer dem til å gjøre mot oss hvite kristne. Lar du deg lure? Ikke jeg!

Nei, jeg føler bare avsky når jeg må møte dem på butikken i sine avskyelige og tåpelig telt. Selv små søte brune småunger føler jeg nå bare avsky for. Jeg vet at en dag så vokser de opp - og om ikke lenge følger de sin mor i det samme fjollete kostyme. Blir du deprimert?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar