tirsdag 15. september 2009

Sosialistene vant - vi nærmer oss stupet!

Dette valget går tydeligvis den veien høna sparker. Med den kaklende Kristin finansminister, sosialisten og kulturknusern, og alle de andre ismenes mor som tillater seg å kalle borgerne hun skal tjene - som spetakler – som fører oss nordmenn lukt til helvete. Nok er nok; jeg verken kan, orker eller har behov for å lese norske nyheter i lang lang tid fremover. Bare tanken på å møte disse trynene igjen på de samme bildene dagen derpå og enda flere uker fremover, byr meg i mot. Jeg blir syk ved tanken!

Jeg trekker skylappene på og demper volumet hver gang jeg hører stemmen til de rød-grønne lederne på radion. Løgnerne, bløffmakerne, de arrogante døgeniktene som gradvis selger landet mitt for knapper og glansbilder. Orker ikke høre mer av deres pennekrigerske, konfliktfylte og stridslystne utsagn om hva som er bra for landet mitt. Deres usaklige og nedsettende meninger om oss velgere som satset alt på lov- og ordenspartiet, som av partilederen ble karakterisert som de tøffeste og mest selvstendige velgerne i landet. Dette landet er korrupt - og vi nærmer oss det uungåelige stupet; uten tvil!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar