lørdag 28. januar 2012

Når løgn blir sannhet

Kjetil Østli forsøker å formidle noe. Men det er mye som skurrer.

Han skriver for Aftenposten; en avis der en tidligere journalist fra Klassekampen er redaksjonelt ansvarlig. Så vi forventer ikke altfor mye. Men så var det dette med at muslimer ser spøkelser ved høy-lys dag. Ja, den 22/7 har vi fått vite ved å lese Aftenposten at mange muslimer følte seg trakassert. Endog overfalt av oss hvite, norske rasister. Aftenposten har ingen kilder viser det seg. Og har selv gjort opp status. Hvem var det som ble overfalt og trakassert? Svar: ingen!

Ja, det er nærliggende å trekke denne konklusjonen siden intet er å bemerke fra Politiets logger rundt om i landet. Ingen anmeldelser! Muslimene er enten nå så vant til å bli trakassert eller så er det plass for denne form for ydmykelse i deres kultur. Ser ikke bort fra det siste. Og da er min første tanke: okeyyy, så det er grunnen til at de strekker strikken enda lenger enn langt, da. Ja, jeg er sagt det før men sier det igjen. Når man er muslim så følger man den samme boka. Ekstreme er de alle så lenge de bekjenner seg til koranen.

Men nei, jeg anser ikke alle muslimer for å være min fiende. Jeg har møtt mange muslimer og mange fremstår sympatiske. Men idet mitt forhold er over (les: mange muslimer i flytte-bransjen) og de vender ryggen til meg, tenker jeg mitt. Ja, skal det bli en endring på det, så må muslimer selv stå frem å ta avstand fra sine likesinnede som provoserer med å skjule sin identitet eller som fremsetter trusler mot oss «vantro hunder».

De vet nå hva det dreier seg om, og jeg har eksempler på at muslimske kvinner oppfordrer sine medsøstre til å kle seg i telt med to hull – kun for å provosere oss; les: de finner seg ikke i å bli uglesett, og forlanger å dyrke sin religion uten å bli sjikanert. Det skal de ikke regne med! Og jeg betviler derfor ikke at noen ble sjikanert den 22/7 fordi vi antok som 110% sikkert at det sto en muslim bak terroren den dagen. Og det med god grunn. Muslimer som ikke forstår dette er tilbakestående. Men de var og er forberedt på trakassering fra oss nordmenn, og de går nok mange i tanker om å flytte fra Norge. Bra! Gjør det, dere som ikke viser takknemlighet for at dere fikk oppholdstillatelse i vårt land. For husk Abraham Lincoln's ord som jeg skal gjenta nedenfor.

Fra Østli's artikkel idag har jeg klippet.

«For hvor mange land ville reagert like rolig på en bølge av overfallsvoldtekter, som den i høst, der nesten samtlige mistenkte har en annen hudfarge»?

Jo, det er grunn til å undre. Men den som begir seg ut på spekulasjoner forstår ikke hva nordmenn er laget av. De forstår ikke hva som skjer bak hver gardin når familien samles. Hvis de ønsket å forstå oss så tror jeg de bør lese historiene om landets motstands-folk. De unge menn som satte livet på spill dengang da vi ble okkupert. Vi er mange som anser at vi er okkupert idag også. Men uansett vil de ikke forstå hva som rører seg i hodene våre; vi er nemlig kristne.

«De yngste mellom 16 og 44 år er mest positive til "innvandrere". De over 67 år er mest skeptiske».

Vel, hva med disse mellom 44 år og 67 år? Eller de over 67 år? De er mange! Noen av disse er sogar overlevende etter 2 verdenskrig og noen av disse var faktisk også motstandsmenn- og kvinner.

«Flere ga norske muslimer og sosialisters innvandringspolitikk skylden for terroren. Steng grensene! sto det, stopp innvandringen»!

Vel, som sagt......

«You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time»

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Jakten-pa-rasistvolden-etter-22juli-6751209.html#.TyPbLPLLK_I

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar