fredag 1. juni 2012

Sigøynere muslimer og jøder

En spørreundersøkelse viser at vi ikke ønsker en sigøyner i familien. Det ønsker ikke jeg heller. Jeg har sett det selv, i Spania hvordan de gjør innbrudd midt på lyse dagen. Tenk deg da hva de vil finne på om døren sto ulåst og du selv inviterte dem innenfor. No way!

At man ikke vil ha en jøde innenfor døra kan jeg ikke helt forstå. Disse lever jo etter samme moralske prinsipper som kristne. Nei, har ingen betenkeligheter med jøder. Whatsoever!

Men det som blir tankevekkende. Men ikke overraskende er denne hangen til å skjule alt som har med den negative holdningen vi nordmenn nå generelt har til muslimer. I denne undersøkelsen som er gjort om minoriteter får vi ingen opplysninger (på tekst-tv) om hvordan vi ser på muslimer.

Vel, jeg kan fortelle deg at kom min sønn eller datter hjem med en muslim så ville jeg satt kroken på døra. Og selvsagt er jeg ikke alene om det. Men som «politisk korrekt» kan ikke norske medier fortelle oss sannheten. Og siden de ikke forteller oss om vår skepsis til muslimer i familien regner jeg med at undersøkelsen viser en usedvanlig stor skepsis. Iflg LarsGule som vitnet i 22/7-saken idag er den på litt under 40%. Det er som med overfall, voldtekt og ran. Hvis det blir mye av dette i en periode, vil vi ikke få vite at det er en neger som har voldtatt. Ei heller at det er kurdere som gjeng-voldtok barnebarnet til naboen. Det fordi det er «politisk ukorrekt».

I Breiviks manifest snakker han mye om at politisk korrekthet er en ideologi. Jeg tror ham!
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar